Shop Forum More Submit  Join Login
AD - Polowanie Part 1 by Adela555 AD - Polowanie Part 1 by Adela555
Czarno-biały bo próbuje nowych rzeczy ^^ Zrobiłam sobie z tego zadania duży eksperyment. Strona druga jest już w drodze.

PRZEPRASZAM że tak STRASZNIE skrzywdziłam Cahan ;_;

Art and Tavros by me
Cahan by :iconmakkurovanil:
Add a Comment:
 
:iconseikovanm:
SeikoVanM Featured By Owner Nov 19, 2014  Student
*O*
Twoje zadanie urzekło moje serce już na samym początku :3
A fakt, że zrobiłaś je w kilka partach *O* ah :D
Bardzo podoba mi się czarno-białość :D
Eksperymentuj tak dalej!:D
Świetna robota :3
Reply
:iconvonvanil:
VonVanil Featured By Owner Oct 2, 2014  Student General Artist
Wybaczam, przecież nie jest źle xD 
Podobają mi się jej zębiska, cieszę się, że je uwzględniłaś uwu/
Poza tym, fajnie że w czerni i bieli - me like. 
Reply
:iconstillbornparanoia:
StillbornParanoia Featured By Owner Oct 1, 2014
Fajnie, że postanowiłaś zrobić to takie czarno-białe, takiego swoistego klimaciku to nadaje. <3
Zatrzymałam się przy zębiskach Cahan - miło, że nawet o takie szczegóły zadbałaś, bo to właśnie detale nadają postaciom ten smaczek. >w<
Tavros czai się za ścianą niczym asasyn, hyhyhy. c:
Reply
:iconnana1998:
Nana1998 Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Artist
Mutant na pierwszym planie wygląda jakby miała taki okulary i od razu w głowie przy nim mam napis DEAL WITH IT XD
A tak do tematu to bardzo ciekawie się zapowiada : 3
Jakiego programu używasz? :)
Reply
:iconadela555:
Adela555 Featured By Owner Sep 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Photoshopa <3
Reply
:iconlilyamy:
Lilyamy Featured By Owner Sep 29, 2014
Aaa.. a ja tak bardzo chciałam być pierwsza ;-; niszczysz marzenia ;-;

ALE ogólnie jest naprawde bardzo fajne ^^
Reply
:iconadela555:
Adela555 Featured By Owner Sep 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Sorry |D Nie wiedziałam

i dzięki ^^
Reply
:iconlilyamy:
Lilyamy Featured By Owner Sep 29, 2014
Ehh.. może przynajmniej będę pierwsza wśród wojskowych ;-;

A no ni ma za co :p
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
September 29, 2014
Image Size
7.8 MB
Resolution
2000×8000
Link
Thumb

Stats

Views
202
Favourites
5 (who?)
Comments
8
×